Torparens's Blog

border collie & livet på landet

En underbar resa till Canada!

I början på mars drog Lena och jag på en tripp till Canada för att hälsa på Ina. Bästa resesällskapet ever hade jag, fan vad kul vi hade Lena! Resan tog sisådär 14 timmar med mellanlandning i Tyskland, där vi fick vänta 4 timmar innan nästa plan. När vi äntligen kom fram möttes vi av Ina och fick åka värsta lyxåket (som jag hade lite problem med att ta mig ur) hem till henne. Flera helt underbara dagar hade vi, med besök hos en fårfarmare som hade 3000 får….det var får överallt kan jag lova. En dag åkte vi till Rocky Mountain och där var det himmelskt vackert. Vi fick vara med och mobilscanna Inas dorpertackor och gosa med boskapsvaktarna Jax & Alaska, helt underbara hundar. Tusen tack Ina för gästfriheten och all god mat, som du och Malcolm fixade. En kväll blev det t.o.m. serbisk dans på bordet….vilken kväll! Längtar till nästa gång!

Drömmer mig fortfarande bort till allt det vackra och fina! Nu blir det bilder från Canada!

Ett svar till “En underbar resa till Canada!

  1. gustgrove 16 april 2015 kl. 19:50

    En grym resa Jasna❤tack själv för trevlig tid å tack till Ina å Malcolm för underbar gästfrihet ,go mat å sköna kvällar❤det blir en repris👍🌞🐑

Lämna en kommentar